Primul meu post

Standard

Probabil ca peste o saptamana ma voi amuza teribil de ceea ce scriu acum; sunt ”boboaca” in ale blogosferei si deja mi-am prins urechile doar pana aici… si uhh cat mai eee!! Pana in prezent, dupa muuuulte ore petrecute aici, am invatat sa postez fisiere video; ca la cele audio nu am ”decodificat” instructiunile! Asa..as mai vrea sa postez si poezia lui Minulescu, poetul meu indragit, cea care imi defineste blogul .Da….si as mai vrea sa imi dau adresa blogului putinilor mei prieteni, dar cum sa ii primesc in pustietatea asta?! Imi doresc sa schimb si design-ul blogului dar iarasi habar n-am. Dupa cum ni se arata, am vointa! Hehe!!

Voi insa sa dati dovada de indulgenta si nici macar sa nu zambiti!..ma rog, asta in ideea ca peste un timp, acest blog al meu va deveni ‘public’ !

🙂

6 responses »

  1. @Motanes era vorba ca nu va aratati dantura!
    Biiiine!!!Bine!!
    Las’ ca vin io la tine in Barlog;vezi tu !!🙂

  2. angi, welcome.stai linistita ca si eu sunt varza.la mine asta e a treia sapt de blogaiala (blogaiala??) :))) eu nici acum nu stiu sa postez clipuri video, dar sincera sa fiu nici nu am cautat sa vad cum se face

  3. @guest,welcome to you too!
    Nice to see you here!
    Eh,am avut un pic de noroc!
    Stii tu cum e ,la barza chioara ii face Dumnezeu cuib!🙂
    Am fost ajutata de un foarte bun prieten!

  4. @Multumesc,Santos!
    Nu e frumos sa lasi pe cineva sa astepte,drept pentru care te invit sa vii cat mai des cu putinta,pentru ca la mine e mai greu cu”demarajul”….pe urma….

Lasă un răspuns

