Ale vieţii valuri

Standard

De la ”Papusa automata” si pana in prezent au trecut 37 de ani… fetita inocenta s-a pierdut in vartejul vietii, adunand in tolba experientei bucurii si necazuri, impliniri si esecuri, cicatrici si naufragii, victorii si deziluzii.

Cred ca fiecare viata are o tragedie a ei; si fiecare din noi considera ca tragedia sa e cea mai mare. E firesc.. e cea personala, iar iubirea de sine primeaza. Nu am auzit pana in prezent pe cineva sa considere napasta altuia mai groaznica decat pe cea proprie, desi de cele mai multe ori uitam sa spunem ”Doamne fereste de mai rau”.

Am strabatut pe parcursul vietii kilometri de disperare, am adunat butoaie de lacrimi, m-am invelit in nenumarate seri cu mantia melancoliei; am avut zile cand m-am certat cu Dumnezeu si nopti de regrete, m-am maritat, am divortat, am parasit , am fost parasita, am tradat, am fost tradata; ”am trantit usa-n nas” iubirii atunci cand m-a cautat si am cersit-o apoi in singuratate, m-am aruncat zadarnic  in abisul uitarii cu dorinta de a nu mai gasi drumul intoarcerii.

In tot acest tumult  intotdeauna singura persoana pe care am contat  a fost Dumnezeu. Am sadit totusi si doua flori; Andra si Carlo. Ele mi-au luminat noptile fara luna, mi-au insorit zilele cu nori, au fost liantul meu cu viata.

Anul acesta am trait si imensa bucurie si satisfactie de a-mi vedea fiica ajunsa in anul I la facultate. Ceea ce imi doveste ca am fost o mama buna, ca sunt o …supravietuitoare.

2 responses »

  1. Ce dar mai frumos decat satisfactia de a-ti conduce fii pe un drum neted-pavat cu idealuri marete si,ajuns la rascrucea destinelor,sa ai curajul de a-i lasa singuri afirmand mandra:sunt ai mei si ma incred in ei!!!

Lasă un răspuns

