Iubesc bărbaţii mai puţin decât femeile?

Standard

Grea intrebare!

Acum, daca mi s-o intampla sa aduc vreun afront la adresa unui vajnic urmas al lui Adam, sa ma iertati, domnilor insa neuronul meu blond nu pricepe, prin urmare trebuie sa intreb, nu?

Asadar de vreo doua saptamani ”stau” certata cu iubitul meu; daaaa… zice-se ca as avea si eu asa ceva:). Nu mai conteaza de ce ne-am ciondanit, cert este ca el, orgolios ”nevoie-mare” nu mai da semne de viata (sper sa nu fi ..hmm… sa-i fi venit vreo idee nastrusnica)  si io ce, sa ma las mai prejos?

Ete ca nu dau nici eu; desi recunosc cinstit ca asa ma perpeleeeesscccc!!:). Si aici intervine marea mea nedumerire: frate, daca ma iubeste tot atat cat il iubesc eu (sau ma rog, cat cred eu) de ce nu suna? a? la telefon, la usa, la vecina (cand e singura)…  sa sune undeva!! Sa stiu si eu de viata lui.

Asadar, din moment ce ”tace” e clar ca nu-i pasa, nu? E clar ca nu ma iubeste, nu? Sau ca, oricum nu atat cat mine… Da, stiu, cu siguranta voi fi intrebata de ce nu sun eu (da’ sa nu fie la vecinu’, asta sigur, nu? ). Pentru ca am fost NEDREPTATITA!! De AIA!!

Si stau eu si cuget, precum ”Ganditorul de la Hamangia” (hehe) ca poate si-a gasit pe alta! Ca asa procedeaza barbatii, in general; ”cui pe cui se scoate”. Adicatelea ei, barbatii, sunt creaturi foarte dulci (cand au ei un interes) dar cand vine vorba de iubire, uita formula. Asa.. revenind:

Statistica ne spune ca sunt 4 femei la un barbat; mooaaamaaaaa ,ce bataie!!! Deci, concluzia care se poate trage este urmatoarea: cum o persoana (fie barbat sau femeie) nu poate iubi in ACELASI MOD, MAI MULTE FAPTURI UMANE, e clar ca barbatii sunt privilegiati si-si pot permite sa iubeasca mai putin decat femeile, pentru simplul motiv ca au ‘gradina’ mai bogata!

Zic si eu….! Ma mai gandesc… daca mai ”rasare” ceva in creierasul meu, revin cu completari.

‘Beverly Craven-I miss you’

6 răspunsuri »

  1. Fratele meu alb, sau sora mea cea blonda, de unde ai gasit statistica asta cu 7 femei la un barbat??? S-au calculat numai barbatii bruneti? Eu stiam (dar poate ca neuronul meu castaniu si-a pierdut total capacitatile…) ca exista 51% femei si 49 % barbati pe lumea asta. De aici cum sa rezulte domnule 7 femei la un barbat? Doresc un raspuns documentat si pe intelesul meu, care sunt o fiinta, cred eu 🙂 eminamente logica !

  2. Sorry, nu am observat ca nu m-am prezentat, si prin asta mi-am dat singura masca jos 🙂

  3. Am modificat;batusem gresit.Procentajul pe care il stii tu,guest(tot eu,cea veche)este din 2002….mai cauta..!

  4. angi, nici eu nu stiu exact cum este la wordpress cu adaugarea unui blog la blogroll, dar banuiesc ca intri aici – blogroll si copiezi undeva linkul blogului meu. la blogspot stiu cum se face, dar pe wordpress nu stii. intreaba si o persoana care nu este blonda ca noi :))))

  5. aaaa…acum vad. primul comentariu apartine cuiva ce s-a semnat „guest”. evident, nu sunt eu, pt ca eu imi las si link pe blogul meu la nume.

  6. @Stiu iubita,TOCMAI de aceea am aprobat comentariile…e cineva caruia ii place sa se joace…
    …sau careia…
    Iti dai seama ca imi ”pisez” prietenii la cap;deja daca mai intreb ceva ,cred ca o sa primesc si o injuratura!
    🙂

Lasă un comentariu