‘Ce nu te doboara te-ntareste’

Standard

Zice-se….

Si acum stau eu si  ma-ntreb in prostia mea:te-ntareste…definitiv?!!(adica teapan,mortus,kaputt,finito?)

🙂

Spunea mai deunazi Santos sa filozofez pe marginea ideii ca loviturile vietii pot fi si constructive!

Pe dracu’!Poate daca esti sado-maso;sau nesimtit!Pai ce poate fi constructiv in faptul ca-ti pierzi casa?Sau serviciul?Sau un prieten?Sau chiar mai multi?Sau un divort?Sau..sau..sau…etc…

A!Cred ca intr-adevar ar putea fi constructive DOAR dintr-un singur punct de vedere(bine,e al meu personal):daca le consideri…”detalii”….amanunte…Daca poti sa iti inoculezi ideea ca faptul ca TRAIESTI si esti sanatos este cel mai important pe lumea asta ,atunci cred ca da.Dar daca experimentezi un ”lant” de actiuni triste?Daca ”toate ti se intampla numai tie”,vorba lui Dono?Atunci cum mai gasesti puterea sa spui,eh,”la naiba-n puii mei”,viata e frumoasa ca inca sunt viu?A?

Ca sa nu mai bat campii aiurea(sa-i ”bat” cu inteles)am sa va spun ca eu,de vreo doua saptamani sunt tinta unor socuri ”electrice” demne de invidiat(doar de Renel,of course).Da….mai exact-si aici o sa fac o mica paranteza-eu sunt o tipa foarte sociabila(si in virtual si in real),ma atasez foarte repede de oameni,de fel de fel ”chestii”(amanunte,cum spuneam mai sus,hehe)si ma afecteaza toate maruntisurile vietii.Da,stiu,una din conditiile ”ridicarii” spirituale este sa inveti sa te desprinzi,sa nu creezi atasamente(va spui sigur asta,ca am citit io cu gura mea:))));adica daca vrei sa ajungi in Rai,trebuie sa ”ti se rupa”,adica daca ai pierdut ceva(pe cineva)sa spui :”fuck”sau ”so what?”…!!

Asa ca pe mine o sa ma ”manance iadul”e clar!Brrr!!

Sa revenim:prin urmare,cum spuneam,mai acum doua saptamani m-am certat cu prietenul meu;dupa care imi pleaca un alt prieten(de data asta ,virtual)timp de 10 zile(il iubesc foarte tare)de era sa intru in sevraj;pe urma aflu ca nici Motanes nu mai e ”apt” sa scrie-eu ma relaxez foarte mult in Barlogul lui-ca nu mai are net vreo luna de zile.Asa…sa continuam;am investit asta vara 9000 de euro intr-un apartament(nu aberez,9000 de euro;nu intr-al meu in care locuiesc,in altul)unde am chiriasi,ca sa ma sune(tot zilele trecute)si sa-mi spuna ca m-a inundat vecinu’ de la etajul superior.Merg acolo si era sa fac infart!!VARZA!!Doua camere plus baia!!!

Buuunn…mergem mai departe.Am avut-o pe fiica-mea in spital:(..mititica are probleme cu amigdalele(o sa le scoatem peste vreo 3 saptamani);a fost rau..si cand  spun rau,apoi RAU!Pe langa faptul ca ”m-a terorizat”(dar am inteles,era firesc,dat fiind prin ce a trecut)m-am ”umplut” de o cantitate considerabila de sila fata de personalul medical din tara noastra.(scuze celor care totusi isi fac meseria cu abnegatie).Mai exact m-a costat 7 milioane,toata spitalizarea fiica-mi….A trecut  si asta;primesc acum 4 zile alt soc,de data asta de la o prietena(tot virtuala)care ma ia pe post de ”sac de box” si-si revarsa asupra mea o furie care dupa parerea mea nu are niciun fundament,iar eu si alte persoane in cauza,nevinovate.Ce a degenerat de aici nu mai scriu,pentru ca ar insemna sa va plictisesc prea mult,dar tin sa subliniez faptul ca de 4 zile am fost trecuta prin toate starile negative,posibile si imposibile(dar…o iubesc,iar asta e un FAPT)…..A!Era sa uit!!Am achizionat asta vara o casa la Giurgiu(super pret)in ideea sa am si eu acolo un loc de ”vichend”;si nu numai eu,dar si copiii.In plus cand ai doua odrasle,te gandesti tot timpul la viitor,asa ca mi-am zis ca nu ”strica” sa fie ”acolo”.Mi-am propus insa sa o vand ,pentru ca am alt proiect mai bun(vreau sa cumpar brad,ca vine Craciunul,hihi);ei as!Am facut pana acum vreo 3 drumuri la Giurgiu degeaba;drumuri care costa,logic….de toate ”costa”:si bani si nervi si timp…

Ar mai fi(si toate sa le treci singura)…da’ deja am obosit sa scriu.Un prieten m-a ”acuzat” ca ma autoflagelez;hehee..asa o fi?!Kisses si …mai ”vorbim”.Ma ”azvarl” in masina si ma duuuuc…la padure!Cu Tarzan!!:))))

P.S.Daca nu mai scriu,inseamna ca…m-am ”INTARIT”!:))

7 responses »

  1. pentru a-ti raspunde la luuuungul sir de nemultumiri pe care tu le-ai enumerat,care-ti fac viata amara,am sa-ti povestesc o istorisire pe care eu,la randul meu, am citit-o si care mi-a ramas in minte ca o buna pilda filozofata la momente de restriste.
    Doi prieteni se intalnesc intr-un bar, la o cafea.
    Deprimat, unul dintre ei incepu sa se descarce, povestind despre
    toate preocuparile sale… munca… banii… raportul cu prietena… scopul
    sau in viata… Totul parea sa ii mearga prost.
    Celalat baga mana in buzunar, scoase o bancnota de 50 EURO si ii
    zise:
    -Vrei aceasta bancnota?
    -Bineinteles… sunt 50 EURO, cine nu i-ar vrea?
    Cel care avea bancnota in mana o stranse cu putere pana cand aceasta se facu un mic ghemotoc.
    -Acum o mai vrei?
    -Sunt tot 50 EURO. Bineinteles ca ii iau si asa, daca mi-i dai.
    Prietenul desfacu ghemotocul, arunca bancnota pe jos si o calca in picioare, pana cand se murdari toata.
    -Tot mai vrei bancnota?
    -Este oricum o bancnota de 50 EURO, si pana cand nu o rupi isi pastreaza valoarea…
    -Acum intelegi? Trebuie sa stii, chiar daca uneori ceva nu iese asa cum vrei tu, chiar daca viata te indoaie si te face un mic ghemotoc, tu continui sa fii la fel de important cum ai fost intotdeauna… Ceea ce trebuie sa
    conteze este cat valorezi in realitate, nu cat de multe necazuri poti sa ai intr-un anumit moment.
    Apoi puse bancnota desfacuta alaturi de el, pe masa, iar cu un zambet complice ii spuse:
    -Ia-i, tine-i cu tine ca sa iti amintesti de acest moment atunci cand
    nu te vei simti bine…
    Sper sa te fi ajutat cu ceva,povestirea mea!

  2. @S,iti multumesc ca mi-ai reamintit aceasta istorioara;am citit-o si eu…demult…
    ..si da…ma ajuta ca gasesc oameni(si in virtual)carora le pasa suficient de un(o) necunoscut(a)incat sa-si aloce un timp ,pentru a lasa cateva randuri ce intrupeaza un sfat,o vorba buna..sau chiar doar un salut.
    Noch einmal ich danke dir fur deine schone worte und gedanken.Es hilft mich..

  3. super pilda povestită de santos

    Angi, îmi pare rău să aflu că ao fost atât de încercată în ultima vreme. Eu cred în echilibru. Nu ne poate fi numai rău cum nu ne poate fi numai bine.

    Cât despre lucrurile care ne întăresc dacă nu ne omoară… cine ştie… Câteodată nu ne interesează. Pur şi simplu simţim că ne ajunge prin ce am trecut… Dacă apucăm să povestim… înseamnă că n-am murit, dar nu neapărat asta ne face mai puternici. Ci poate doar un pic mai „rodaţi”.

    Să auzim de bine, că mult timp nu mai am până mă voi întoarce „rău” de tot în virtual. 🙂

  4. @Draga Motanes,tare bine imi pare ca m-ai vizitat!
    Si ca ti-am mai auzit ‘ mieunatul’!!🙂
    Iti multumesc si tie..tu stii,de fapt….
    Toate trec ,pisoiule,doar ca uneori simti nevoia sa te vaiti,haha;acum(ca am facut publica viata mea) sper ca nu vei fi suparat ca …stii tu!

Lasă un răspuns

