‘Michelle-Der letzte akkord’

Standard
Danseaza in noaptea aceasta inca o data cu mine,
Asa incât sa te simt foarte aproape,
Cand melodia noastra răsună,
Strange.-ma puternic in bratele tale
Asa a inceput totul cu noi.
Nu te uita in inima mea,lasa-ma sa fiu trista
Ramai aproape de corpul meu
Si pe urma pleaca..tacut mai departe
Lasa-ma sa dansez pâna la ultimul acord!
Mai spune-mi o data …te iubesc,
Si pe urma uita ca exist,
Cu tine, o ultima noapte… imi mai doresc,
Fericirea nu cunoaste infinitul
Si melodia noastra ne apartine pentru un timp,
Ce ramâne, sunt mângâierile tale.
Ele sunt ca o melodie care rasuna mai departe in mine.
Spune ca nu a fost numai un joc,spune-mi cu multa dragoste
Timpul ne-a despartit,mica melodie va fi mai plapanda,
Dar de murit nu va muri niciodata
Cand inima mea astazi… aproape moare
Tu nu vezi lacrimile mele…
Tu ai fost ….cel mai frumos vis al meu,
Nu spune acum nici un cuvânt de despartire.
Lasa-ma sa dansez cu tine pâna la ultimul acord !
Mai spune-mi o data …te iubesc
Si uita ca exist…
Cu tine… inca o ultima noapte mai vreau
Fericirea nu dureaza la infinit
Si melodia ne apartine doar pentru scurt timp,
Ce ramine….sunt mângâierile tale
Care ca o melodie , rasuna mai departe in mine
Danseaza in noaptea asta inca o data cu mine !
Asa incât sa te simt  aproape !
Stai mai aproape de corpul meu
Si pe urma pleaca..tacut mai departe
Si lasa-ma sa dansez pana la ultimul acord!
Ramai aproape de corpul si lasa-ma sa dansez pana la ultimul acord…

3 responses »

  1. Multumesc,S!
    E normal sa o preferi….:)…..si mie imi place…
    Ma bucur ca ti-a placut totusi si melodia postata de mine.

  2. Revazand noul videoclip,m-am emotionat pana la lacrimi.Am trait intr-un alt mod timpul ascultarii sau poate te-am personificat in disperata printesa care plange in fata altarului,in asteptarea vreunei reintoarceri…..mult dorite.
    Cred ca am sa-l mai ascult inca o data,si inca o data….si inca…

  3. @S,’In diese Welt es gibt nur zwei Arten von Liebe:eine Liebe fur Gluckseligkeit und die andere fur Schmerzen….’
    Viel Dank fur deine Trane…

Lasă un răspuns

