Am invatat…

Standard

Am invatat foarte greu si foarte tarziu ca si neiubirea poate fi tandra,ca blandetea vocii poate sa faca din minciuna alint,ca atunci cand glasul iubirii este mut,chemarea trupului umileste si doare.Si am evadat intr-o lume ascunsa intre tacere si vis,cu sufletul ingenuncheat in rugaciune.

Cuvintele iubirii s-au ascuns in clepsidre,zgariind nisipul cu galopul insingurat al eternului ”cal alb” ratacit in noaptea de Sanziene.Ma doare risipirea mea,intr-un timp ce nu este al meu;ma doare naivitatea de a fi crezut cu incapatanare ca singuratatea unui om este chiar dureroasa si ca ar avea nevoie de un colt de suflet.

M-am inselat.De cate ori?Am vazut deseori mila ratacind,insa nu toti stiu(pot) sa priveasca in sufletul oamenilor.Am vazut deseori cum oamenii s-au abandonat  dorintelor si placerilor trupului,abandonand sufletul in mutenie si indiferenta.

Ma doare ca trebuie sa-mi mutilez in fiecare zi ramuri verzi din copacul bucuriei de a trai alaturi de oameni.Sunt straina chiar si in mine.Rautatea,lipsa de omenie,de bun simt,de afectiune sincera,minciuna imi usuca orice mugur de bucurie,de fericire.Uneori ma regasesc intr-un animal haituit,neputincios si speriat care nu se poate apara;alteori sunt un tren incarcat de flori care alearga  din gara in gara,asteptand sa fie descarcat.Dar nimeni nu mai vrea flori;si trenul alearga…alearga….prin gari absente.

Jules Massenet-Meditatie(Opera Thais-interludiu)

2 responses »

  1. @guest..cin’ se-aseamana se aduna,nu?
    Fireste ca nu sunt singura persoana ce simte asa in anumite momente din viata….🙂

Lasă un răspuns

