Nicos – Passione

Standard

5 responses »

  1. @Asa este ,Nic,dar cum eu postez muzica in functie de starea de spirit in care ma aflu si cum de ‘ceva’ timp nimic nu prea mai ‘suna’ bine …..
    Voi cauta sa nu mai transmit…desi…muzica pe care o ascultam,ne reprezinta(zic eu) si a posta muzica vesela in timp ce eu sunt trista mi-e putin ciudat,sa spun asa…

  2. Ai dreptate: ar fi cel putin ciudat sa dai muzica vesela, cand nu te simti asa. Dar nu la ce muzica pui trebuie sa faci schimbarea, ci la modul in care te simti! Nu e bine sa pui muzica vesela daca esti trista, dar e bine sa pui muzica vesela dupa ce te bine-dispui! (ceea ce e de dorit)

  3. @Nic,ma bucur ca ma vizitezi;imi pare tare rau ca totusi vii degeaba…imi cer scuze!
    Promit sa scriu..cat de curand…
    Iti multumesc!

Lasă un răspuns

