‘Femeia fără bărbat’

Standard

Aşa cum am promis, ma grăbesc să scriu şi despre „reversul medaliei”.

Cu siguranţă vă gândeaţi că voi incepe prin a vă blama şi  voi ‘aduce’ in sprijinul articolului meu toate defectele ştiute şi neştiute şi vi le voi atribui vouă, domnii mei.

BIG SURPRISE!!

NU! Nu voi face asta, pentru că spre deosebire de voi, NOI femeile suntem mult mai dispuse să recunoaştem că vă iubim, că pămantul nu ar mai fi rotund fără voi, că am vărsa pentru voi oceane de lacrimi, că nu ne-ar putea opri nimic pentru a vă infaptui dorinţele, că înduram ore întregi in saloanele de înfrumuseţare  în mare măsură ŞI pentru voi; pentru că spre deosebire de voi, NOI femeile nu cunoaştem orgolii atunci cand iubim, că ştim să iertăm cu uşurinţă greşelile voastre şi găsim puterea de a vă iubi la fel de mult.

Femeia POATE cu certitudine sa ‘ducă’ singură totul, dar unde ar mai fi romanţa vieţii fără voi? Cum şi cu ce şi-ar mai complica ea viaţa, dacă nu aţi fi voi, dragi reprezentanţi ai lui Adam?!? Pentru cine s-ar mai ingrijora şi stresa, in absenţa voastră?!? CATEGORIC viaţa femeii fără bărbat ar fi cu mult, mult prea simplă… ceea ce nouă  CHIAR NU NE PLACE, pentru că  suntem cele mai pricepute în a complica totul şi în special pentru că ADORĂM să facem asta.

De ce iubim bărbaţii-Mircea Cărtărescu

Pentru ca scriu poezii, cantece si carti dedicate noua.
Pentru ca niciodata nu ne inteleg, dar nu renunta la asta niciodata.
Pentru ca vad frumusetea in femei, cand femeile au incetat de mult timp sa vada vreo frumusete in ele insele.
Pentru ca pot reproduce ecuatii matematice si fizice lungi, complicate, machiavelice sau incredibile, dar pot sa ramana fara vreo solutie cand vine vorba de femei.
Pentru ca traiesc ca sa ne faca sa zambim.
Pentru ca nu le e niciodata frica de intuneric.
Pentru ca nu le pasa cum arata sau daca imbatranesc.
Pentru ca ne fac sa radem.
Pentru ca insista sa faca si sa repare lucruri pentru care nu au pregatire, cu increderea naiva a unui adolescent care stie de toate.
Pentru ca nu poarta si nu viseaza vreodata sa poarte tocuri.
Pentru ca spun povesti foarte frumos.
Pentru ca le e frica sa cheleasca.
Pentru ca intotdeauna stii ce gandesc si intotdeauna spun ce vor exact sa spuna.
Pentru ca cea mai mare frica a lor este sa nu fie un barbat adevarat, iar pentru aceasta trebuie sa se retraga din cand in cand.
Pentru ca abilitatea lor de a visa este probabil cea mai mare resursa de energie intacta de pe planeta.
Pentru ca fac mari eforturi sa ascunda, fara succes, ca sunt fragili si umani.
Pentru ca fie vorbesc prea mult, sau deloc.
Pentru ca intotdeauna isi termina mancarea din farfurie si sunt
recunoscatori pentru asta.
Pentru ca sunt intotdeauna capabili sa invete si sa se schimbe.
Pentru ca sunt exploratori si visatori de neintrecut.
Pentru ca ne pot privi in ochi si sa ne topeasca instantaneu.
Pentru ca vor sa fie omnivori ori asceti, razboinici sau amanti, artisti sau generali, dar nu fac compromisuri.
Pentru ca pentru ei nu exista niciodata prea multa adrenalina.
Pentru ca dupa toate intamplarile, nu pot trai fara noi, oricat de tare ar incerca.
Pentru ca sunt aproape de noi cand avem nevoie de ei.
Pentru ca curata semineul si duc afara gunoiul sau iti cara bagajul fara a te intreba macar.
Pentru ca sunt intr-adevar pe atat de simpli pe cat afirma ca sunt.
Pentru ca le plac lucrurile extreme si atunci cand ajung acolo, noi suntem gata sa-i prindem.
Pentru ca sunt destepti, tandri si puternici.
Pentru ca ÎI IUBIM, si doar un barbat ar gandi ca acest lucru necesita explicatie.

13 responses »

  1. Abia acum inteleg stilul:continutul articolului este invers proportional cu titlul. AHA!!!…ca la Judo…te folosesti de forta „adversarului”…
    Am sa diger bine textul si…voi reveni!

  2. De ce iubiţi Bărbaţii

    Pentru că vorbesc cu voi şi în somn.
    Pentru că sunt nopţi când reuşesc să nu sforăie.
    Pentru că spun multe bancuri.
    Pentru că vă apreciază sclipirile de inteligenţă.
    Pentru că fac sex, dar pot face şi dragoste.
    Pentru că vă arată stelele de pe cer, chiar dacă ei nu le văd.
    Pentru că vă dau ocazia să vă simţiţi superioare, dar nu fac un obicei din asta.
    Pentru că nu recunosc niciodată că o femeie poate conduce o maşină la fel de bine ca ei.
    Pentru că se îmbrăca în maximum 5 minute, indiferent de locul în care mergeţi.
    Pentru că atunci când sunt bolnavi va confundă cu mamele lor.
    Pentru că vă spun că sunteţi cele mai frumoase femei de pe planetă.
    Pentru că îşi chinuie mintea gândindu-se la cadoul perfect pentru voi.
    Pentru că sunt mai puternici, mai inteligenţi.🙂
    Pentru că vă dau dreptate, chiar şi atunci când nu aveţi.
    Pentru că vă suportă toanele.
    Pentru că fără ei nu aţi avea nevoie de cafea în exces.

    O prietenă bună de-a mea, Agatha Christie, spunea odinioară: „Any woman can fool a man if she wants to and if he’s in love with her.”

  3. Exista o vorbă cu care se făleau bărbaţii: „Femeia e jumătatea bărbatului”. Până la urmă de foarte multe ori zicerea asta s-a dovedit un fum al orgoliului bărbătesc, un abur care n-avea cheag, fiindcă în repetate rânduri femeia s-a dovedit de „fier”, ba chiar de „oţel”, ba chiar de „stâncă.
    Pentru a explica mai bine cam cum sta treaba intr-o relatie „durabila”,am sa povestesc urmatoarea anecdota si,daca va place,am sa mai zic una….
    „Doi tineri erau casatoriti doar de doua saptamani. Sotul, desi era foarte indragostit, abia astepta sa iasa in oras cu vechii lui prieteni sa petreaca. Asa ca ii spuse sotiei:
    „Scumpa mea, vin repede.”
    „Unde mergi iubitel?” intreba sotia.
    „Merg pana la bar, draguto. Sa beau o bere.”
    Sotia spuse:
    „Vrei bere dragostea mea?” Deschise usa de la frigider si ii arata 25 de tipuri diferite de bere, din 12 tari diferite: Germania, Olanda, Japonia, India… Sotul nu stia ce sa faca, sigurul lucru pe care a fost in stare sa il spuna a fost:
    „Da, acadeaua mea… dar la bar… stii tu… au halbe inghetate…” Nu a apaucat sa termine fraza ca sotia il intrerupse:
    „Vrei halba inghetata iepuras?” si scoase din congelator o halba atat de inghetata ca abia putea sa o tina in mana. Sotul devenise cam palid, dar spuse:
    „Da, motanel, dar la bar au tot felul de gustari delicioase… Nu stau mult, vin imediat. Promit. Ok?”
    „Vrei gustari papusel?” Deschise cuptorul si scoase 5 tavi cu diverse gustari aburinde (aripi de pui, ciuperci, coaste de porc…)
    „Dar draga mea… la bar… stii, se mai injura, se vorbeste urat…”
    „Vrei vorbe urate draga? AUZI BA P…LA! BEA-TI IN PLM BEREA IN NENOROCITA AIA DE HALBA INGHETATA SI MANCA-TI CACATELE DE GUSTARI, PENTRU CA ESTI INSURAT, SI NU MERGI NICIUNDE!!! CLAR NENOROCITULE?!!!” si au trait fericiti pana la adanci batraneti… :))

  4. PIUA!!
    Eu am vrut prin scrierea acestor doua topicuri sa va ofer EU-VOUA momente de divertisment(daca se poate spune asa),de destindere;dar se pare ca s-a intamplat INVERS!
    RAD CU LACRIMI!!
    Mi-as fi dorit sa ma vedeti acum!🙂🙂🙂🙂🙂🙂
    Va voi raspunde,of course,dar trebuie sa fac pauza!🙂🙂🙂
    Ati fost la inaltime!!TOTI!!
    …si va multumesc!..si imi sunteti dragi!
    :X:X:X

  5. Asadar sa o ‘luam’ sistematic!

    @mast3rminds,punctul 13 l-ai scris incorent!”Pentru ca sunt destepti,tandri si puternici”.Unde ai vazut tu si ”MAI”?a?!;))🙂
    Fara ”mai”.Punct.
    @geo,crede-ma ca eu sunt TOTALMENTE PANICATA ,pentru ca sunt ferm convinsa ca am pus cu muuuult mai mult de’2 calorii’ in tot timpul cat am ras citind randurile scrise de tine;si promit sa meditez…🙂🙂

    @santos,mi-am imbogatit vocabularul cu ajutorul tau!!Thx!🙂🙂

    De-acum voi sti ce trebuie sa spun in situatii similare!!!🙂

  6. M asteptam la o tactica de vanatoare: cu primul subiect „Barbatul fara femeie” sau hartuiesti si sa obosesti victima, si cu subiectul „Femeia fara barbat”, sa-i sfasii beregata. Asa ca ma pregatisem de riposta pe partea din urma! Dar daca concluzia este ca suntem buni si la altceva decat la strans surubele, atunci sunt de parere ca pericolul iminent a trecut.

  7. Pingback: Citeşte altceva! « Bârlogu’ lu’ Motanes, regele maidanelor

  8. Hmmm,toata lumea a inceput sa faca economie la tot si la toate…..inclusiv cuvinte!
    Criza asta,bat-o vina!!!
    Eu am sa ma risc si am sa mai cheltui cateva consoane si mai putine vocale,povestind gandurile unei femei in diferite circumstante,pe care le-am citit ,la randul meu ,pe undeva pe internet.(se refera la relatia sexuala in sine)
    CE GANDESTE EA:
    Atunci cand totul e perfect
    • Mama, ce tip!
    • Asa ceva nu mi s-a mai intamplat.
    • Pe asta trebuie sa-l pastrez pentru todeauna.
    • Mai vreau, mai vreau!
    • Doamne, ce sexy e!
    • Il simt foarte aproape.
    • Ce bine se pricepe sa ma excite.
    Atunci cand e asa si-asa
    • Maine vorbesc cu seful de treaba aia.
    • Oare mi-am luat azi pastila?
    • Mai tare.
    • Cred ca arat ca naiba!
    • Colegul cel nou pare dragut.
    • Nu cred ca mai reusesc sa mai vad vreun orgasm azi.
    • Mai la dreapta!
    • Macar mai consum niste calorii…
    Cand nu merge:
    • De ce l-oi fi luat cu mine acasa?
    • Mai are mult?
    • Sper ca termina repede.
    • Si mi-am zis ca mai rau de cum mi-a mers toata ziua n-are cum sa fie… Na!
    • Habar nu are sa sarute.
    • Ma enerveaza.
    • Mimez un orgasm si incheiem povestea
    Bineintelas ca au si barbatii varianta lor,pe celalalt articol.(Barbatul fara femeie)

  9. @Santos,ai dreptate,ne-am ”crizat” cu toţii!🙂
    Mulţumesc!M-ai făcut să zambesc şi azi!
    @Motă,wrong!Subiectul ”femeia” nu se va epuiza niciodata(ca este sau nu cu bărbat)🙂

Lasă un răspuns

