‘Blondă …’

Standard

Am avut zilele acestea de făcut cateva drumuri prin ţară; printre altele,alaltaieri(daca mai incurc cumva zilele sa ma intelegeti..incă nu m+am recuperat total)după 400km dus şi 400 întors,ajungand mai devreme in Bucureşti decat făcusem eu graficul ,mi-am zis că n-ar ‘strica’ să dau o fugă şi pană la Giurgiu,să văd ce mai e pe acolo.Perfect!Zis şi făcut.

Am plecat din Buc.undeva in jurul orei 16.00,adică exact cand e o”plăcere” sa conduci…in fine,am ieşit intr-un final din oraş.Ador şofatul,aşa că nu pot spune că eram foarte obosită,dar totuşi mă resimţeam ,aşa că am ‘dat bice cailor’ ca să termin repede cu ce-mi propusesem şi să mă întorc acasă.Destul de aglomerat;dar  drumul e bun şi ai loc să te’desfăşori’. Toate bune,pană cand văd eu aşa in depărtare un luuuung şir de maşini,ce derulau toate cuminţi pe prima bandă,cu cel mult 30-h.Hmm…ce poate fi?..în acea porţiune drumul şerpuieşte un pic,ca nişte serpentine mai ‘largi’ şi nu aveam vizibilitate prea bună.Radar nu avea cum să fie-deja la cate drumuri am făcut ,ştiu exact unde sunt amplasate-accident iarăşi nu putea fi,pentru că nu se zărea nimic suspect.Mi-era  ciudă că nu puteam să văd ,mai ales că exista totuşi pe banda 2 o dubiţă,care circula foarte ‘hotărată’.

Aşa că blonda(adica ME)-că de aceea se ‘cheamă’ aşa-trece şi ea pe banda 2 şi ‘mana birjar’!….neînţelegand sub nicio formă de ce toţi şoferii erau aşa de cuminţi.Eh..nu mai era mult pana la ‘momentul adevarului’.Ajungand într-o curbă,duba din faţa mea trece destul de brusc şi ea pe prima bandă lasandu+mi în sfarşit şi mie posibilitatea să mă lămuresc.Şi ce credeţi voi că se afla in toată splendoarea, exact în mijlocul şoselei?!?Nu veţi ghici,sunt convinsă!

UN CAL!!!

Un cal,superb într-adevăr,dar care era legat la picioarele din faţă,drept pentru care nu mergea şi el ca un cal normal,ci ţopaia …fără nicio greaţă cum că nu s-ar afla” în locul potrivit,la momentul potrivit”.Ce să vă spun…m+am blocat pentru cateva fracţiuni de secundă,pentru că am realizat că pe prima bandă nu am loc sa intru,să trag stanga nu aveam cum,pentru că aş fi intrat pe contrasens,aşa că…am franat,nefiind foarte convinsă că mă voi opri in tip util …. m-am oprit… undeva la un metru,cred, de mandrul cal care se vedea clar că nu avea nici cea mai mică intenţie să se oprească din ţopăit sau să+şi schimbe cumva cursul drumului.Cu siguranţă că avea el o busolă ascunsă pe undeva,care îi indica cu precizie direcţia..unde?nu mă intrebaţi că nu ştiu să vă spun,oricat mi-am ‘stors’ creierii.

Aşa…drept pentru care,am tras aer adanc in piept,i-am făcut semn unuia să mă lase şi pe mine să intru pe BANDA 1 şi am plecat mai departe,promiţandu-mi solemn să nu mai fac eu pe blonda niciodată şi să stau şi eu cuminte, la ‘coadă’…la orice fel de ‘coadă’!!!

Totuşi,de atunci mă ‘frămantă’ mereu întrebarea:

Unde Doamne iarta-ma se ducea calul??În plin secol 21,în plină şosea şi ‘împiedicat’!!(că m-am documentat-aşa se spune cand e legat de picioarele din faţă).Chiar nu înţeleg!!

***********

”O tipă merge la un chirurg plastic:

– Doctore, mi-am pierdut urechile într-un accident, vă rog ajutaţi-mă!

 – Nicio problemă, vă montez o pereche de urechi de la o blondă… vă deranjează?

– Nu, nu cred, sunt tot urechi. Trece o lună, dupa care femeia se întoarce la cabinet dezorientată. Doctorul o întreabă mirat:

– Ce s-a întamplat, n-auziţi bine?

 – Ba da, aud perfect, dar… nu-nţeleg!”

😀

6 responses »

  1. @Probabil,Nic…cert este ca am tras o sperietura ‘strasnica’!!
    Aici am cautat sa scriu pe scurt,sa nu ma ‘pierd’ in amanunte si sa dau o tenta comica articolului,dar la fata locului,altfel au stat lucrurile.Chiar m-am speriat….

  2. Atata timp cat este un cal,treaca-mearga,dar sa nu deie norocul sa gasesti o VACA…..astea sunt tare incapatanate si agresive daca le deranjezi din cursul lor normal.Este ceva normal in Romania sa mai vezi si cate-un cal/vaca pe cate-un drum;ideea e ca nimeni nu coboara sa ia „problema de franghie”si sa o scoata dupa carosabil,asa ca se limiteaza toti in a ocoli in tacere neasteptatul obstacol.

  3. 🙂
    @Santos,crede-ma ca nu vreau sa mai traiesc o astfel de experienta SI in cazul in care as intalni o VACA;am auzit ca da, sunt tare indaratnice…
    In alta ordine de idei hai sa-ti spun un banc super,care mi l-a spus un prieten pe Trilu si am ras de m-am ‘prapadit’!!(asta ca tot am ajuns la ‘regnul animal’…:)
    ”Uniunea Europeana vrea sa amendeze Romania pentru cruzimea cu care taiee porcii de Craciun.Pentru a rezolva problema,geneticienii romani au inventat porcul EMO,care se taie singur”.🙂

  4. O blonda superba se duce la manastire si cere insistent sa vorbeasca
    cu maica stareta.
    – Ce e, fata mea?
    – Maica stareta, trebuie sa ma ajuti. Am pacatuit foarte tare si vreau
    ca Dumnezeu sa-mi ierte pacatele. Ce sa fac?
    – Dar ce s-a intamplat, fata mea?
    – Maica sterata, m-au violat 40 de barbati trei zile in sir. Ce sa fac
    ca sa-mi ierte Dumnezeu pacatele?
    – Fata mea, du-te acasa si bea zeama de la 40 de lamai 3 zile si apoi
    intoarce-te la mine.
    – Bine, maica stareta. Iti multumesc foarte mult!
    Pleaca blonda, bea zeama de la 40 de lamai 3 zile consecutiv si se
    intoarce la manastire.
    – Maica stareta, am facut ce mi-ai spus. Mi-a iertat Dumnezeu pacatele?
    – Pacatele nu stiu daca ti le-a iertat, dar macar ti-a disparut
    ranjetul de satisfactie!

  5. :))
    Il stiam,Santos,dar multumesc ca mi l-ai amintit!
    Nu ti-e clar ca stiu, cred,aproape toate bancurile cu blonde?🙂

Lasă un răspuns

