Love letter

Standard

”Iti scriu din departarea necuvintelor si a noptii reci ce ma impresoara, sperand ca dorul meu sa ajunga la tine , sperand ca vei auzi chemarea sufletului ce chinuie necontenit si-mi schingiuie dorinta; vino!… apropie-te incet, sa nu-mi trezesti singuratatea si visul din ea. Asterne-mi gandul tau de iubire sa-mi netezeasca drumul anevoios prin desisul vietii; sunt singura si mi-e frica…

Cineva a intrebat odata ce ii face pe oameni fericiti; unii au raspuns: bogatia. Altii: puterea. Eu m-am gandit la tine si am zambit: ASTA ma face fericita.

Apropie-te incet… si lasa-ti lacrima sa cada! E parte din inima mea…I.L.Y.”

13 responses »

  1. Undeva pe drum tu ti-ai alungat copilul din tine. Ce mai poti face azi cu batranul ce i-a luat loc?
    Iti doresti drumul tau sa ia sfarsit daca nu poti schimba nimic, iar zarurilor aruncate tu trebuie sa i te supui…
    blestemata viata spun…cand nu poti schimba nimic din ce ai gresit,iar ce ai invatat din asta nu iti poate folosi la nimic pe viitor, de parca ai putea renaste si undeva pe parcursul ei sa iti aduci aminte de toate astea si sa eviti…
    astept contrariul ei…mi-l doresc.Pentru ca vreau.
    Eu ma opresc aici.Ma ridic si fug iar.
    Ma opresc in fata ta.
    Vantul bate, se joaca in pletele tale.
    Mie imi trimite frunze mucezite.
    Tac, nu pot spune nimic.Pentru ca m-ar infiera fiecare raspuns al tau, fiecare gest, fiecare privire.
    Dar te intreb, nu mai pot astept…
    Ti-am spus?
    Nu. Ce?
    – mi-e dor de tine!…..

  2. Astept o primavara…astept ca frunzele mucezite sa fie din nou muguri …astept ecoul pasilor ce fug ,sa opreasca vantul ce se joaca nu cu pletele ..ci cu gandurile, cu soaptele,cu strigatele….astept ca batranul sa adoarma la povestile copilului si astept….sa-mi fie dor…
    ..mi-e dor sa-mi fie dor….
    blestemata viata…cand locul in care te afli ti-e strain….cand chipul ce te priveste din oglinda iti rade in nas:”do i know you”?…cand vrei …si nu stii ce.Stii doar ca iti lipseste……
    …si taci…si astepti….sa mai arunci zarurile o data…

  3. as spune „love is the air”, dar nu o spun 🙂 pt ca simt pe aici pe undeva o dragoste neimpartasita, netraita sau indepartata. unde sa fie oare? santos, angi stiti ceva?🙂

  4. @guest:pfiuuu,pfiuu,pfiu,pfiu….ce spuneai? eu tocmai imi faceam unghiile…..
    ….apropie-te,fara teama de a fi inghitita,de vartejul iscat de un vanticel razlet de toamna,care a ridicat in aer frunze ce isi luasera gandul de a mai zbura vreodata…vartej ce trece deopotriva pe langa stejari seculari cat si pe langa vreun bonsai ratacit pe cine stie ce veranda,fara a privi la maretia vreunei coroane sau la trainicia vreunui ram….vartej ce face sa vibreze la unison frunze verzi sau uscate,inguste sau late,imperecheate sau insingurate….
    Lasa-te condusa de el in nebunaticul dans al sortii,asa cum o balerina se lasa in bratele partenerului ce o conduce intr-un vals vienez,dand impresia ca s-a desprins de pamant,plutind visatoare si increzatoare in mirobolantul dans in trei timpi….1-2-3,1-2-3,1-2-3……nu-ti fie teama de sfarsit;se va sfarsi cand tu vei vrea…va putea dura o vesnicie…1-2-3,1-2-3,1-2-3……nu-ti fie teama ca-ti vei pierde partenerul;odata prins ritmul,nu mai conteaza……1-2-3,1-2-3,1-2-3…..
    IUBESTE CA SI CUM NIMENI NU TE-A FACUT SA SUFERI….DANSEAZA CA SI CUM NIMENI NU TE-AR VEDEA……CANTA CA SI CUM NIMENI NU TE-AR AUZI….TRAIESTE FIECARE ZI CA SI CUM AR FI ULTIMA…..

  5. @guest,eram atenta sa-mi intind parul…despre ce se vorbeste?
    Da…am un bonsai…ii place muzica;dansez in jurul lui si stiu ca si asta ii place.Vad asta in frunzele ce tremura usor in rasul razlet al vantului de toamna;si-ascunde insa dorinta de a ma invalui cu frunzele lui…verzi sau tomnatice,in mica-mare lume a coroanei lui…
    Ai imbratisat vreodata un copac?Sa il inlantui cu bratele tale,sa devii ‘una cu el’, sa iti lipsesti urechea de ‘trupul’ lui si sa auzi cum curge seva?
    :X

  6. Eu, atunci cand am imbratisat un copac, am vazut stele de toate culorile si am auzit minunatul tril al tuturor pasarelelor !😛

  7. Ne întâlnim ca nişte străini, purtându-ne fiecare misterul. Nu pot să spun cine eşti,asa cum nu poti spune cine sunt. Poate că nu o să te cunosc niciodată pe deplin, dar mă încred în faptul că eşti cea care pretinzi că eşti, că deţii o frumuseţe şi o valoare care sunt cele mai de preţ comori de pe pământ.
    De aceea, îţi fac o promisiune:
    n-o să-ţi impun nicio identitate, dar o să te invit să devii tu însuţi, fără să roşeşti şi fără să te temi. O să-ţi păstrez un spaţiu din această lume şi o să-ţi îngădui să îl umpli cu adevărata ta vocaţie şi cu adevăratul tău ţel.
    Te vei bucura de loialitatea mea pe întreg parcursul căutărilor tale.

  8. heei, ia uite ce de romantism aici. lasati-ma sa mai poposesc inca 5 minute. 1-2-3, 1-2-3,1-2-3…sub copacul asta nu ne ploua,am putea dansa sub el o vesnicie…hai sa ne imbracam in frunze…sa ne iubim ca fluturii…iubirea lor e curcubeu ivit de raze pe pamant, ia viata-n taina si-ascunde-n gand iubirea omului de rand

  9. @Da blonduto draga…e frumos acum la mine-n ‘bazar’…imi place…prinde-mi aripa stravezie si vino sa ne invartim intr-un cerc ametitor prin stropii curcubeului de vise colorate …de iubire…
    :X:X:X
    @mast3rminds…atunci ti-acord circumstante atenuante…🙂

  10. Sunt cine sunt…chiar daca nu sunt aceea care mi-am dorit sa fiu;rosesc in fata mea cand gandul indraznet imi spune ca trebuie sa am curaj, sa ma recunosc.Am ucis minciuna demult..cand inca nu ma nascusem,dar m-am ascuns in coltul cel mai intunecat al tacerii de teama de a nu fi ranita…
    Te stiu demult…din naluciri si vise…din iluzii si anotimpuri ale inimii ce m-au incredintat ca va veni o zi cand cele doua jumatati de sfera se vor regasi….nu-mi este strain sufletul tau,caci in el se afla intregirea mea.
    Iti multumesc….!

  11. @guest:Asa-i ca n-a fost greu?!?
    …iar de vei depasi arena dansului nostalgic,din greseala….sa n-ai teama,ploaia nu-ti va face rau…caci fiecare strop de ploaie este un sarut al fiintei dragi ce poposeste pe corpu-ti pentru ,ca apoi,sa-ti mangaie obrazul /parul/corpul in prelungirea-i lina….racorind si incalzind deopotriva……
    Tu, elibereaza-ti teama ,lasand capul pe spate si continua-ti dansul fericita,….e dansul tau….iti apartine…..1-2-3,1-2-3,1-2-3…..

Lasă un răspuns

