Pentru tine,NiC…:)

Standard

Dat fiind ca virtualul limiteaza posibilitatile de a face surprize si a impartasi cu altii trairile tale,nu am gasit alta cale de a-ti aduce multumirile mele decat postand pentru tine melodia care ai spus ca iti place in mod deosebit.Am fost foarte necajita,deoarece as fi vrut sa o postez in video,insa pe youtube clipurile(care mi-au placut si le-as fi vrut) erau dezactivate(voi avea in vedere insa acest aspect si cand il voi gasi,voi schimba postul).

 

 

Asadar,Nic,iti multumesc ca ai pus pe blogul tau linkuri spre ‘bazarul’ meu(foarte sarac,dealtfel),iti multumesc ca imi ‘chemi’ numele intr-un mod deosebit(asa cum o singura persoana-care mi-a fost alaturi in momentele cele mai grele-imi spune),intr-un cuvant,iti multumesc ca-mi esti prieten virtual!

‘Wyclef Jean-Gone ‘till november’

Multumesc,geo!

5 responses »

  1. Simt ca fi deplasat daca as spune mai mult decat :”Multumesc! Un adanc: multumesc”. Si oricum, am ramas fara cuvinte.
    Gone till november……….

  2. A fost si un moment placut si o surpriza pe masura! Si atunci, ca sa ajungem la un compromis, hai sa zicem ca placerea a fost de ambele parti.🙂

  3. 🙂
    O.K.
    Se pare ca in ciuda faptului ca la inceput am crezut ca voi avea un prieten cu care ma voi tachina,mereu ajung sa fac ‘pace’!!
    :X
    Oare chiar nu reusesc sa ma ‘fac’ nesuferita?
    Cred ca imi voi incerca ‘sansa’ pe blogul lui Mircea Badea!🙂

Lasă un răspuns

