‘Ce alegi?’

Standard

De cand ma stiu m-am bazat pe intuitie;pe acel ‘feeling’ care iti ‘spune ‘ cand trebuie(sau nu)sa faci ceva,sa simti in acel mod,etc.Atunci cand l-am solicitat pe ‘ghita’ si am ezitat sa-mi urmez instinctul,am dat gres;in orice privinta.Citeam cu muuulti ani in urma ,in cartea lui George Sand-Povestea vietii mele-ca intotdeauna sa te increzi in inima;inima nu poate sa te insele.

Dar ce se intampla cand resimti acut,in coltul cel mai indepartat al mintii ,ca undeva se strecoara o eroare?Ca totusi chiar SI inima te poate insela?Eu am afirmat cele mai de sus,doar din punctul meu de vedere,asa ca nu este lege;cu siguranta fiecare din noi simte/gandeste diferit.

Cum poti impaca sufletul cu ratiunea atunci cand nu sunt la unison?Cum poti sti ce trebuie sa alegi atunci cand inima spune ‘da’,iar ratiunea spune ‘nu’?

Si daca totusi in ciuda tuturor legilor si rationamentelor tu alegi ‘glasul’ inimii si gresesti,cum poti impiedica regretele sa vina?Unde poti gasi puterea sa-ti spui ca este DOAR o lectie de viata din care trebuie neaparat sa retii ceva si sa mergi mai departe,pe ‘potecuta’ vietii?

2 responses »

  1. „Be patient toward all that is unsolved in your heart. And try to love the questions themselves.”
    Rainer Maria Rilke

  2. In momente dificile,cand ratiunea nu ar face fata,inima stie sa aleaga MEREU calea cea buna.Necazul e ca noi trecem mereu totul prin filtrul logicii,uitand ca un sentiment nu poate fi filtrat….el vine si pleaca dupa bunu-i plac.
    Mi-a fost mereu teama de a trai sablonat,cu parerea de rau ca vreun gest de-al meu a fost ,sau va fi, gresit interpretat de comunitate…..si am gonit sentimentele,vrand sa par ceea ce nu eram,doar de dragul de a pasi in rand cu lumea.
    Acum tiparul vietii mele mi-l formez eu,dupa gustul meu…deciziile le iau in favoarea mea chiar daca nu se incadreaza in baremurile cerintelor vreunei societati….imi urmez glasul inimii!!!

Lasă un răspuns

