Back in ‘bussines’ :)

Standard

Mi-a fost dor de voi!! Asa ca….’Bine v-am regasit!”

Sper ca ati avut un Craciun frumos si va doresc sa aveti un sfarsit de an si mai frumos!

Nu promit ca voi scrie zilnic(cum dealtfel nu am facut-o nici pana acum)da’ promit sa nu mai ‘fug’!🙂 Cu toate ca a spune/scrie lucruri interesante este foarte greu,ma voi stradui macar sa nu aberez prea mult.Mi s-a spus ca blogul este ‘ceva’ personal in care poti scrie ce vrei si ce-ti trece prin cap.Dar totusi….consider ca cei care isi aloca un timp sa ‘te citeasca’ merita ca tu sa te straduiesti sa postezi randuri cu care sa ii destinzi sau sa le captezi atentia,nicidecum sa le pui intrebari ‘existentiale'(aici nu vreau sa dau exemple,pentru ca nu vreau sa se creada ca as face referire la cineva anume)sau sa aduci la cunostinta evenimente din ‘rutina’ vietii tale,care gandesc ca nu ar trebui scrise nici macar in jurnalul tau personal-respectiv,blogul tau.Este adevarat ca si termenul de ‘interesant’ poate fi perceput diferit,fiind si el un termen relativ(ca mai tot ce exista),dar sper ca perceptia mea sa coincida cu a voastra si ceea ce voi gasi de cuviinta sa va impartasesc ,sa fie interesant/placut/distractiv/etc SI pentru voi.

8 responses »

  1. @Oare de ce mă crede lumea pe mine aşa de ‘dăşteaptă’ nu stiu…!Doar se ştie că blondele au ‘aichiu-ul’ scăzut🙂
    Mast3rminds,am învăţat latina în clasa a opta…ştiu şi eu cred 50 de cuvinte..poate…iar de ‘gugălit’,mi-e lene.
    Aşa că ,fă bine şi vino cu traducerea!
    ”Niciodată…..(vezi,ştiu şi eu :))………”

  2. Aa, lasa faza cu blondele, caci cel putin doua, celebre de altfel, il au foarte ridicat .

  3. Ai citit toate cele 55 de pagini ? Care dintre cele 131 de poezii ti-a placut mai mult ? Imi pare bine ca te stimuleaza, desi sa fiu sincer nu-mi dau seama de ce .

  4. @Alin,nici eu..🙂
    Cand vei avea 131 de replici la poezii atunci sa fii convins ca le-am citit pe toate.
    Ideea era alta.In fine…
    @mast3rminds,ai dreptate!Nu degeaba ti-ai ales tu nick-name-ul respectiv,hehe!
    :X

Lasă un răspuns

