‘Numele meu era Iubirea’

Standard

”Mi-am ucis numele;si visele..mi-am lasat doar Pasiunea in viata,pentru a-mi strivi gandurile,pentru a-mi arde trupul,pentru a-mi aminti mereu ca sunt Vie.In foamea ei salbatica,isi cauta necontenit victimele ,in speranta ca va veni o zi cand focul va fi stins.Demult,cand imi stiam numele, l-am scris pe inima  si i l-am daruit unui trecator prin viata mea;nu l-a vrut.S-a oprit in fata portii sufletului meu ,larg deschisa,dar nu a intrat.Nici macar nu a intins mana..nu a zabovit;nu avea nevoie de numele meu.Nu avea nevoie de o femeie înfierata;traia si el supus acelorasi prejudecati ca toti ceilalti.

Mi-a aruncat doar o privire plina de mila si a plecat…fara sa se uite inapoi.De atunci putin cate putin sufletul mi s-a prefacut in cenusa;doar mintea a ramas neatinsa.Rece si neinduratoare.Urzind un paienjenis de  ite menit sa prinda in el pe cei ce se inchinau zeului Dorinta.Nimeni nu avea sa mai cunoasca numele meu;il ascunsesem bine,sub zidul ce-l inaltasem in jurul inimii.Doar el…doar el ar putea sa il gaseasca si sa-mi stinga nu numai Pasiunea ci si viata…”

                                                                                                                                                                                          Semnat,

                                                                                                                                                                                                                                Lady Clarick.

Lasă un răspuns

