Edith Piaf-‘Je ne regrete rien’

Standard

3 responses »

  1. Angi,marea Edith Piaf,este unica,vocea ei de privighetoare este superba,iar viata ei a fost tumultoasa,je ne
    regrete rien’,cu respect Tavi:)

  2. @Tavi,daca nu ai vazut pana acum filmul ‘La vie en rose’,ti-l recomand cu toata inima.Si mie mi-a fost recomandat si crede-ma ca dupa ce l-am vizionat, timp de 2 ore n-am mai fost ‘buna de nimic’….Gasesti filmul pentru download aici
    ,pe blogul lui geo.

  3. Angi am vazut filmul „La vie en rose”,pe HBO,cu Marion Cotillard,in rolul principal,am si biografia lui Edith Piaf,deoarece de mic copil imi placea si imi place muzica,filmul,biografiile actorilor,poezia ,teatrul,galeriile foto,,cu drag Tavi:)

Lasă un răspuns

