Interviu..cu mine

Standard

Am primit de la e_go leapsa;nu ca as fi stiut ce este…:).Am fost lamurita,mi-a placut si asa ca am preluat.

Prin urmare:

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?

7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?

… si raspunsurile mele:

1.Sa ascult muzica,in special la cele trei instrumente favorite:vioara,chitara,pian.

2.As face lucruri pe care mi le-am refuzat din cauza unor prejudecati.

3.Nu.As cauta sa implinesc vise ale unor oameni ce categoric nu si le-ar putea ‘vedea’ realizandu-se.

4.Nu as vrea.Nu imi place notorietatea.

5.”Acum e fericita;sa speram doar ca exista acea lume in care ea a crezut atat de mult”.

6.R.I.P.

7.Actoriţă.

8.As dori sa-mi implinesc un vis esuat:sa cant la vioara.

9.Aici voi reda ce are fiul meu la statusul de messenger:”Am cea mai ‘tare’ mama.TE IUBESC,Blondie”

10.Ai face aceleasi alegeri in viata,in diferite situatii?Ai iubi la fel de mult?Ti-ai fi dorit sa fii altceva decat ceea ce ai fost?

 

Si ‘predau ‘ mai departe:NiC,blonduţa,motanes.

11 responses »

  1. Angi,
    1.As asculta muzica,poezie;
    2.As trai normal,sa nu afectez viata celor dragi.
    3.Nu.As ajuta viata multor oameni.
    4.Nu stiu.
    5.,6.Vreau sa fiu ars in crematoriu si cenusa sa fie imprastiata de pe varful unui munte.
    7.Aviator.
    8. ghitarist.
    9.Paparino traieste prin voi si va iubeste foarte mult.
    10.As face aceleasi alegeri in viata.:)Tavi

  2. angi, inainte de orice, ma bucur tare mult ca ai revenit. dar m-am lasat eu pe tanjeala, dupa cum se vede. cat despre leapsa, cand vine vorba de de-astea ma bag fara discutii :))
    asadar:
    1. as scrie. as sta in casa si as scrie toata ziua. si neaparat cu creionul pe hartie sau la masina mea de scris (daca mai functioneaza)🙂 eu sunt mai conservatoare
    2. ar fi un motiv bun sa las prejudecatile deoparte si sa fac lucrurile pe care nu le-am facut din cauza acestora, as privi in ochi oamenii pe care i-am ranit cu sau fara voie si le-as cere iertare si as incerca sa aduc numai bucurie in vietile celor dragi
    3. as face si ce fac acum, dar in stilul meu; as investi intr-un adapost pentru animale; as face o asociatie culturala pt sprijinirea tinerilor; o fundatie umanitara si una pt mediu
    4. nu stiu excat ce, dar mi-ar placea daca in titlu ar exista cuvintele munca si inteligenta😛
    5. ca am fost o blonda desteapta, amuzanta si o buna prietena
    6. ei, aici cu piatra funerara mai greu pt ca nu imi doresc sa fiu inmormantata
    7. pe cuvant ca nu m-a intrebat nimeni niciodata asta. sau daca da, eu chiar nu imi amintesc🙂
    8. ca au invatat de la mine toate lucurile bune pe care le cunosc si le fac🙂
    9. de ce nu ti-ai deschis sufletul cu adevarat niciodata? (dar poate am s-o fac totusi intre timp) ce anume nu-ti dadea voie sa ai incredere in tine? de ce ai renuntat la zecile de sanse care ti-au iesit in cale?

  3. offf…am sarit intrebarea cu nr. 8. o fi vreun semn asta?🙂 deci:
    8. as termina una dintre cartile pe care le-am inceput in adolescenta

  4. Santoooos!!!!!!
    :X
    Welcome back!!
    Pai…daca nu mi-ai lasat adresa blogului tau🙂
    …dar te invit sa raspunzi la intrebari,chiar aici,la mine-n ‘bazar’.

  5. Nu am lasat adresa pentru ca nu am blog,spre rusinea mea.
    Deci,sa purcedem:(am sa fiu sincer,chiar daca am sa uimesc…)
    1)as plati sa pot calatori la nimereala,fara o destinatie anume si fara un itinerariu dinainte stabilit,schimband mijloacele de locomotie la intamplare,ghidat de instinct,la momentul respectiv.
    2)as inregistra toate sfaturile pe care le-as fi dat fiilor mei la perioada maturitatii,cu rugamintea de a fi privite doar in ziua in care ei vor fi majori.
    3)Da!
    4)”incredibil:primul om care a testat elixirul tineretii,da semne de……intinerire!”
    5)”si doar i-am spus sa nu-si ia nevasta asa tanara…acum ii ramane tot ei!”
    6)”Festina lente”
    7)”Eu cand o sa fiiiiuuuuuu maaaare o sa fiu….jmecher!”
    8)Daca as avea reusita garantata,as incerca sa schimb constitutia si codul penal existent.
    9)”Nu-l bagati in seama,e batran!”
    10)-De cate ori ti-ai inselat nevasta?
    -esti impacat cu gandul ca ne parasesti/
    -unde-ai ascuns banii???

  6. 1. Ooops ! Imi place sa fac dragoste, nu sex, e gratis.🙂
    3. Da, dar mai rar.
    5. Iar ne-a luat-o inainte !
    6. Never put off till tomorrow what you can do today.
    7. Vatman. ;))

  7. 🙂
    Am facut o pauza enorma. Am revenit acum si am vazut ca am primit o leapsa. Sunt incantat! O sa ma conformez desi cu intarziere. Sorry!

  8. Raspund si eu cu intarziere, dar, in fine, raspund:
    1. As citi
    2.Eram inclinat sa spun ca renunt la job, si fac doar ce-mi place, dar, culmea perversitatii este ca, si in conditiile in care as mai avea de trait doar 5 ani, ar trebui „sa-mi castig existenta”
    3.Nu
    4″Excelenta cartea lui Nicdan”
    5.”Am petrecut momente frumoase”
    6.Inspiratie din Papini: „Aici odihneste un om care n-a putut sa devina Dumnezeu”
    7. arhitect
    8. As citi Critica ratiunii pure de Kant
    9.Ca le-am lasast o mostenire genetica buna
    10. „Ti-e foame?” , „Ce vrei sa mananci?”, „Mai vrei?”

Lasă un răspuns

