‘Bărbaţilor din viaţa mea’

Standard

Pe parcursul vietii poposesc in viata noastra persoane care, in functie de sentimentele ce ne sunt ‘trezite  vizavi de ele, lasa ‘urme’ adanci sau mai putin adanci, carora le purtam o amintire frumoasa, duioasa sau efectiv le uitam. Dar, de la fiecare cred eu, invatam ‘ceva’ pe care-l putem aseza frumos in sertarasul in care pastram ‘experientele vietii’.

***
Barbatilor care in viata mea au poposit,
Pe care i-am iubit nespus sau i-am urat,
Care m-au ajutat ca drumul drept sa il gasesc
Sau m-au facut plangand, in van sa ratacesc,
A caror forta, dragoste si demnitate,
M-au ajutat sa merg mereu tot mai departe,
A caror ignoranta, neincredere si nepasare,
M-au izolat tacuta in suferinta si uitare,
Care prin duiosie, entuziasm si bunatate,
Mi-au dat sentimentul apropierii de Divinitate,
Iar prin invidie, sarcasm si vorbe nerostite,
Au lasat in viata mea taceri adanci si clipe irosite,
A caror mangaiere, incurajare si blandete,
Au creat Clipa, pentru mine, ca sa ma rasfete,
A caror infatuare, dezamagire si minciuna,
M-au ambitionat s-aleg mereu doar calea buna,
Barbatilor care m-au invatat ca sa iubesc
Sau sa urasc, eu tuturor le spun ”Va multumesc!”.
Insasi prezenta voastra-n viata m-a eliberat,
Iar sufletul de dor si de iubire mi l-am vindecat.

3 responses »

  1. Angi,sufletul gingas doreste,tandrete,intelegere,iubire,noi barbatii ar trebui sa ne gandim in societatea aceasta de consum,la gingasia florii care ne sprijina pana la sacrificiu suprem,multumesc ,o seara frumoasa !Tavi🙂

  2. Multumesc si eu Tavi pentru cuvintele tale si in special pentru fidelitatea cu care ma vizitezi!
    Iti doresc un weekend minunat,cu mult soare!

  3. Oglinda sufletului tau…cel mai bun prieten… si cel mai de pret…pentru ca …nu te va critica pentru ce , cum…cit si de ce simti….fericiti cei pe care tu i-ai iubit!

Lasă un răspuns

