Detest ignoranţii…

Standard

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
….si ma intreb, oare daca EU la ora actuala, atunci cand dau curs cererii fiului meu de a dormi cu el-fiu ce are 17 ani si jumatate – voi fi acuzata de incest?
Sau daca atunci cand am fost in excursie cu ‘gasca’ lui si am dormit 7 persoane intr-un pat (printre care evident,se gaseau si prietenII lui) voi fi catalogata drept PEDOFILA?
Pentru ca da, mi se intampla si acum ca fiul meu sa ma roage cateodata sa dorm cu el; sa ii spun povesti si sa il scarpin pe spate, asa cum faceam cand era mic. Acelasi lucru mi se intampla si cu fiica mea care are are 20 de ani si jumatate, iar ‘delirul’ incepe atunci cand baiatul meu vine si ne spune sa il lasam si pe el, langa noi.
Si uite cum intr-un apartament cu 3 camere in care exista 2 paturi si o canapea maaaaare, dorm inghesuite 3 persoane (plus Bella – catelusa mea) intr-un singur pat!!
Sa spun cum e?
Nu gasesc cuvinte potrivite pentru a exprima fericirea unei Mame… pot doar sa spun ca aceste momente (din pacate, rare) sunt UNICE si NEPRETUITE.
R.I.P. Michael.
😦

6 responses »

  1. Cat despre subiect ma abtin. Si asa cred ca ar trebui sa faca orcine nu vrea sa vorbeasca in vant: muzca lui nu-l scuteste de tot felul de „pacate” iar pe de alta parte, pentru a avea „pacatul” trebuie sa ai dovada. Eu nu am auzit pana acuma nici un argument hotarator de o parte sau de alta, doar umori tinand loc de argumente. Iar asta nu e suficient

  2. cred ca este cel mai frumos lucru pe care l-am citit despre o familie, care exemplifica in modul cel mai firesc si concret ce inseamna ideea de uniune intr-o familie,de legatura puternica, apropiere si dragoste…incredere.
    am revenit si era firesc sa ma opresc la tine
    pupici blonzi

  3. Rade ciob de oala sparta :)))))))))))))))
    Parca numai eu as fi intart in „hibernare” :))))))))))))
    Intr-un fel , la mine a abenta motivata. La tine?

  4. Sunt total off-topic acuma, dar continui discutia acuma de actualitate: eu m-am apucat de un „proiect” drag mie: Facultatea de Filosofie. Sa spunem ca acuma ma incarc cu subiecte pentru alte posturi. Trebuie sa te mai si incarci nu numai sa „descarci”

  5. @In acest caz da-mi voie sa te FELICIT din toata inima,NIC!!
    Bravo!Ma bucur nespus de mult pentru tine.
    Este si un vis al meu…pe care insa EU nu il mai pot realiza..am imbatranit.🙂.TU mai ai timp.
    Abia astept noile tale posturi…crede-ma!
    M-a pasionat filozofia in tinerete…sper sa nu fi uitat chiar tot!🙂
    Cu tot dragul,spor in toate si …ne vom citi cu siguranta.

Lasă un răspuns

