”Virtualul este un lucru neutru ca mai toate in viata (apa, focul, sexul, soarele, ploaia) – depinde de persoana care il foloseste si integreaza daca devine bun sau rau .”

Standard

Acesta este un comentariu pe care, rasfoind eu asa prin ‘bazar’… (ca mi-era tare dor de blogul meu, pe care s-a asezat o tona de praf) l-am gasit si care m-a intrigat. Si atunci si acum. La acea vreme nu am replicat (oi fi avut eu ‘oaresce’ motive) insa acum m-am hotarat sa dezvolt un pic.
”Virtualul este un lucru neutru” . Hmmm… oare?
Dar de fapt, fac o pauza si merg sa ‘gugalesc’ , ca sa gasesc definitia EXACTA a cuvantului ”neutru”. Hehee..
Asadar: ”2. Care nu poate fi calificat nici în sens pozitiv şi nici în sens negativ, care nu trezeşte nici un interes deosebit, care este nesemnificativ’ ‘(sursa:DEX-Online-Ro.ro hosted by Okay.ro
Copyright (C) 2004-2008 DEX online).
Am incercat sa vizualizez punctul de vedere al persoanei; sa gandesc la acelasi mod. Nu am reusit, pentru ca in primul rand niciunul din cele enumerate mai sus , MIE nu-mi este ”neutru”. Nu mai vorbesc de apa care este vitala, nu mai vorbesc de soare.. la fel. Ploaie, etc, dar si sexul? Ma rog, permiteti-mi sa spun ”dragoste”.
A face dragoste – din dragoste cred ca este unul din putinele lucruri cu adevarat frumoase pe care avem luxul de a-l practica noi, oamenii (si delfinii🙂 ). A decreta ca este neutru si ca sta in puterea noastra a-i decide natura (pozitiva sau negativa) mi se pare un paradox. Adica un ‘ceva’ este neutru. Dar de fapt nu este neutru, este frumos. Dar de fapt se pot gasi persoane care sa spuna ca nu-i frumos, ca e urat. Eu nu mai inteleg nimic…😦.
Da… stiu… intervine relativitatea… fiecare are un mod personal de a vedea. Dar totusi… ce-i frumos e frumos. Punct.

.

10 responses »

  1. ” Din sfera mea venii cu greu
    Ca sa-ti urmez chemarea,
    Iar cerul este tatal meu
    Si muma-mea e marea.”

  2. „Vezi, rândunelele se duc,
    Se scutur frunzele de nuc,
    S-aşează bruma peste vii –
    De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii?
    –––––––––––––„

  3. „––––––––––––-
    Târzie toamnă e acum,
    Se scutur frunzele pe drum,
    Şi lanurile sunt pustii…
    De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii?”

Lasă un răspuns

