Până la urmă, ce este blogul?

Standard

Am gasit aici o definitie a blogului. Care mi s-a parut cea mai aproape de adevar.🙂
Nu mai stiu unde citisem ca, de fapt , un blog este un jurnal personal ‘public’. Dar din ce am intalnit eu in blogosfera, foarte putine se apropie de acest fapt; majoritatea sunt transformate in… orice, dar numai jurnale personale nu sunt. Blogurile de acum ma duc cu gandul la ‘oracolele’ ce le faceam in sc.generala. Si asa mi se pare si blogul meu (printre altele)… practic asta a si fost ideea .
Este foarte greu sa te ‘dezbraci’ public; iti trebuie mult prea mult curaj sa iti arati vulnerabilitatea in ‘fata’ unor necunoscuti, cu care – e adevarat – poti sa ajungi la o afinitate spirituala destul de avansata ,insa… ca sa ‘asterni pe hartie’ cele mai intime lucruri despre tine (asa cum practic ai face-o intr-un jurnal personal)  si sa mai si speri ca vei fi inteles corect si nu vei fi judecat , mi se pare de domeniul fantasticului (sunt de admirat , ce-i drept, care totusi pot face asta).
Prin urmare… eu imi voi ‘aduce’ aici preferintele mele, voi scrie anumite trairi, idei, in functie de starea in care ma aflu… fara pretentia ca as avea un blog. El este de fapt, asa cum l-am si denumit doar un ‘bazar’… sentimental.

3 responses »

  1. Îmbracă-te, dezbracă-te…dacă aşa poţi scrie mai bine, dar termină o dată de povestit ceea ce ai început prin aprilie

  2. Pai bine,Angi draga,dar intr-un bazar se gasesc de toate….inclusiv „dezbracaciuni”.

Lasă un răspuns

