Solar de sentimente

Standard

__0mbrelle__by_Limouni copy

Am ajuns in punctul in care nu mai imi place nimic… (am mai avut astfel de perioade, dar intr-o forma mult mai ‘usoara’. Am devenit un robotel; dimineata trezirea (cu activitatile aferente – scos Bella sa faca pipi) – plecat la munca – venit de la munca – activitati ‘domestice’ – VIRTUAL – dormit – trezit noaptea – VIRTUAL – adormit la loc – o noua dimineata! IDEM.

Cand sunt la servici, vreau acasa si invers; imi lipseste Cineva… (Bine, imi lipsesc mai multe, printre care si cativa neuroni in plus, care sa ma faca sa inteleg ca am totusi o viata frumoasa. L-as mania pe Dumnezeu daca as spune ca am necazuri, probleme, etc… NU. Nu am… exista insa acea stare de lancezeala, plictis, tanjire dupa ceva… ce nu stiu sa-l numesc. Vad in jurul meu fete cu expresii ce ‘spun’ cam acelasi lucru; unii nici macar nu constientizeaza. Cred ca a devenit o a doua natura. In toata viata mea de pana acum, am fost o persoana careia i-a placut sa ofere; sa daruiasca. Nu am dorit nimic in schimb. Bucuria celor din jur ma facea fericita. Nu stiu daca nu cumva asta este o forma de egoism, doar frumos poleita in haina altruismului, dar stiu cu siguranta ca asta e ce mi-am dorit. Ca lumea din jurul meu sa fie fericita. Si ca eu sa pot face ceva pentru asta.

Acum… nu mai mi-e clar daca ma mai bucura nici macar asta. Cred ca mi s-a desfrunzit si mie sufletul… trebuia sa-mi fi pus la adapost, totusi, ‘niscai’ sentimente…

6 responses »

  1. Acult-o pe Whitney Houston interpretând piesa „On Moment In Time” şi să vezi că-ţi trece

  2. Imi pare rau ca te-a atins asa devreme „asteniade toamna” dar te blestem la fericire!!!

    Să fie de dulce, să fie de vară,
    Să fie de iarbă ajunsă la brâu,
    Să fie de dragoste ultima oară,
    Să fie de pietre spălate de-un râu.

    Să fie de mine, să fie de tine,
    Să fie cumva şi de noi amândoi,
    Să fie de rău şi să fie de bine,
    Să fie de mierea ascunsă-ntr-un roi.

    Să fie de cer şi să fie de munte,
    Să fie de mâine, să fie de azi,
    Să fie de tâmplele mele cărunte,
    Să fie de ceaţa ieşită din brazi.

    Să fie de zi şi să fie de noapte,
    Să fie de clipa când vrei să şi mori,
    Să fie de gustul cireşelor coapte,
    Să fie de drumul spre Malu cu flori.

    Să fie de calul ce mânzu-şi învaţă,
    Să pască în voie, s-alerge constrâns,
    Să fie de ziua schimbării la faţă,
    Să fie de purificare prin plâns.

    Să fie de pas şi să fie de pernă,
    Să fie de toată intrarea-n destin,
    Să fie de ţara asta eternă,
    Pe când o femeie îţi iese cu plin.

    Să fie de-a-nvinge, să fie de-a pierde,
    Să fie de brazdă, să fie de spic,
    Să fie de treflă, să fie de verde,
    Să fie de mare, să fie de mic.

    Să fie de viaţă, să fie de moarte,
    Să fie de gustul de măr pădureţ,
    Fecioara muşcându-l cu buzele sparte,
    Să fie de sângele ei fără preţ.

    Să fie de salcia plânsului veşnic,
    Când teatrele lacrimi confiscă din ochi,
    Să fie de ornic, să fie de sfeşnic,
    Să fie de drag, spre a fi de deochi.

    Să fie de toate în devălmăşie,
    Plătind consecvent cel din urmă pariu,
    Să fie, să fie, dar cine să fie?
    O ştiţi fiecare. Eu asta n-o ştiu.”

  3. @mast3rminds,am facut ‘sant’ pe melodia propusa :)…cred ca…prin primavara :)).
    Oricum,thx.Am reascultat-o :X
    @Santos,ce mai pot spune…?!Iti multumesc..again.
    >:d<

  4. @Motanes, asa ziceam si eu…delirez.
    :))
    Precis cand o sa ma insanatosesc voi spune ca NU Eu am scris acest post.🙂

Lasă un răspuns

