Omu’ cat traieste-nvata

Standard

Mai nou, am descoperit ca sunt persoane care nu stiu vor sa primeasca. Am sa si concretizez spusele mele. Am o prietena care (spune ea) unul din visele ei este sa aiba permis de sofer, dar nu-si permite cheltuielile.

Perfect. Ce fac eu? Ii platesc scoala (sub pretext ca este cadou de ziua ei) 10 milioane (asta se intampla prin ianuarie), ii recomand un instructor si ii spun ca mai departe depinde de  ea sa-si indeplineasca visul. Fata, draga de ea, nu are de ales si face scoala. Se prezinta si la examen, dar…..nu ia sala.

Ei, zic, asta e. Se intampla. O incurajez sa sustina examenul din nou.

Cu muuulte insistente din partea mea, se prezinta din nou la examen. Trece de sala, ‘pica’ la traseu. Nicio problema. La traseu… mai multe emotii… bla, bla, bla.

Punct si de la capat.

”Dai pana iei. Te sustin din toata inima”, ii spun, stiind cat de mult mi-am dorit eu permisul, cat de mult imi place sa sofez si in plus fiind adepta zicalei ”perseverenta este mama succesului”.

La care primesc ‘celebra’ replica:

”Nu meritam sa faci asta pentru mine. Renunt.”

Asa ca… eu am ramas fara replica. Dar in schimb, am mai invatat ceva; ca nu trebuie sa obligi/fortezi pe cineva  sa primeasca ceva (gandind ca de fapt tu aduci bucurie ) ce de fapt persoana respectiva  nu-si doreste/nu are nevoie  – cu adevarat – sa primeasca.

La fel se intampla si pe plan sufletesc , spiritual dar nu mai dezvolt… Poate intr-un topic viitor.

One response »

Lasă un răspuns

