Sa vrei,sa crezi,sa iubesti

Standard

Iti dau tie visul meu; poate cand vei fi nefericit te va ajuta. Iti va arata lumea in care eu ma plimb atunci cand te gandesc.

Iti dau tie speranta mea, cand soarele isi inchide razele in perdeaua de nori negri si te simti pierdut; poate te va ajuta. Iti va incalzi sufletul cu soaptele mele.

Iti dau tie dorul meu in serile cu luna plina, cand tanjesti si ti-e trupul ars de neimpliniri. Poate te va ajuta. Iti va alina durerile si-ti va saruta singuratatea.

Iti dau tie dorinta mea; pentru atunci cand nu-ti vei mai dori nimic. Iti va deschide portile spre o noua iubire.

Iti dau tie dragostea mea, sa-ti fie scut , sa-ti fie adapost, sa-ti fie hrana si dorinta. Sa-ti fie dor, sa-ti fie viata, sa-ti fie implinire si speranta. Sa-ti fie vis, sa-ti fie alinare, sa-ti fie lacrima si  soare.S a-ti fie ploaie, sa-ti fie Cald, sa-ti fiu Eu, sa-ti fie Drag.

Nu-ti cer nimic in schimb, nu vreau decat atat; citeste-mi sufletul mai bine si lasa-te iubit.

Unul din miracolele vietii este SA CREZI in iubire.

Lasă un răspuns

