~Ma tristess~

Standard

Nu-mi place ploaia ce insista, pisaloaga, sa ma convinga ca acum… e vremea ei. Nu-mi place nici vantul, ce am ajuns sa stiu cand e trist sau nu. Nu-mi plac nici ciorile… sunt negre si urate si scot acel ‘croncanit’ ce-mi da mereu fiori. In schimb imi plac fluturii;s unt atat de indrazneti si totusi , vulnerabili. Imi iau Singuratatea de mana si merg… nu-mi place nici Ea. Ea in schimb, e fericita cu mine. Ii  acord o buna parte din timpul meu. Mergem amandoua prin ploaie… Acum timpul nu mai ajunge la mine,pentru ca totul e la fel,zi de zi.Ea nu-mi pune intrebari;nici eu Ei.Stiu ca nu-mi va raspunde.As intreba-o daca stie raspunsul la ”de ce -uri”. Ura, razboaie psiho-sentimentale, boli, arme, orgolii, ambitii…

Curios! Mana cu care tin umbrela e calda. Nici macar nu stiu de ce mi-am luat umbrela. Am iesit sa intalnesc ploaia, sa aud tanguirea copacilor. A, da! Si sa fac cunostinta cu o prietena a Singuratatii. Nu mi-a spus cum o cheama, nici daca e frumoasa sau urata. Doar m-a instiintat ca va locui cu noi un timp… Nu-i nimic, ii voi pune eu un nume…

Vantul s-a intetit. E suparat. Cearta pe oricine ii iese in cale. L-as intreba pe el; doar e demult pe aici. El trebuie sa stie. Acum insa ii tine companie ploii, prin urmare nu-l voi deranja. Ma voi intoarce acasa.

Am sa fac maine o alta plimbare. Mai lunga…

Lasă un răspuns

