Ménage à trois

Standard

Nu ma mai mir acum ca mi s-a spus ca sunt varza la un post pe un blog pe care il gasesc interesant. Am indraznit sa-mi las si eu opinia – cu toate ca nu comentez decat foarte rar pe blogurile pe care intru pentru ca prefer sa nu las ‘urme’ – dat fiind ca eram suficient de revoltata incat sa ies din anonimat. Eh… asta a fost… n-am mai dat curs altor ‘discutii’ si mi-am vazut de ale mele, promitandu-mi in mod solemn sa nu ma mai ‘bag unde nu-mi fierbe oala’.

Gasesc acum altceva si mai si!!

Dat fiind ca am promis ca nu mai comentez , am tacut , dar trebuie macar sa scriu despre asta pentru ca altfel o sa o iau razna definitiv.

Ménage à trois-Poate sunt invechita..poate nu am puterea de a intelege noile ‘curente sexuale’ ale acestei generatii/societati si totul are un curs firesc, desi nu prea sunt tentata sa cred asta. In fine…

Nu neg ca nu mi s-a propus asa ceva.. deh, barbatii sunt uneori foarte stranii (ca sa nu spun altfel) in dorintele/fanteziile lor, insa nu am simtit nici cea mai mica curiozitate, ba chiar as putea spune ca mi s-a parut dubioasa ideea – ma gandeam sa cer consiliere psihologica pentru persoana in cauza🙂 – asa ca raspunsul a fost un ”NU” hotarat si irevocabil. La fel de bine nu pot afirma ca sunt de acord cu asa ceva (dar spre deosebire de homosexualitate, mi se pare totusi ceva mai bland) dar  nici nu judec. Fiecare sa-si traiasca viata asa cum isi doreste atat timp cat societatea nu este afectata. Da, dar ce te faci cand se intampla asa ceva?

Cand nu mai afirma cu certitudine ca acest copil se va naste din iubire… ca el este pecetea pusa peste dragostea  a doua persoane ce s-au unit in tot, IN TOATE SIMTURILE, TOATE SENTIMENTELE… s-au ‘amestecat’….FEMEIE SI BARBAT.

Cand dintr-o fantezie sexuala a unor oameni fara discernamant, va veni pe lume un copil?

Eu una sunt…  speechless!! Sunt eu anormala intr-o lume normala? Sau invers?

Lasă un răspuns

