Scrisoare către femeia care nu mă satisface

Standard

Draga mea,

Pentru faptul că am epuizat toate mijloacele prin care aş fi putut avea un dialog liniştit cu tine, am recurs la această ultima metodă în speranţa că voi reuşi astfel să mă fac auzit. Indiferent de eforturile pe care le fac, eşti veşnic nemulţumită,  acuzându-mă totuşi că eu sunt principalul vinovat de cursul dezastruos pe care îl are viaţa noastră. M-am gândit că o lista  cu nemulţumirile mele(şi implicit rugăminţi) – pe care am evitat(e drept, cu greu) să ţi le spun până acum ar putea să te ajute să înţelegi psihologia bărbatului de lângă tine, psihologie ce tu o consideri cea mai complicată ştiinţă din lume. Prin urmare îţi adresez această scrisoare, în speranţa  că aceste rânduri vor ajunge la inima ta şi,  în acelaşi timp,  te vor pune pe gânduri.

1. Te rog,  înţelege o dată pentru totdeauna că din punct din vedere genetic, bărbaţii sunt construiţi altfel decât femeile, aşadar ei vor fi în primul rând atraşi de charismă şi sexualitate. Chiar dacă sunt vrăjit de sufletul tău minunat, mintea ageră si abilităţile tale profesionale, libidoul meu va fi cel care mă va conduce mereu. Asta nu înseamnă că NU te iubesc  ci doar că eu, ca bărbat, te doresc in primul rând femeie şi apoi doctor, afacerist, politician, profesor, etc.

2. Instinctul meu primar răspunde la stimuli primari, prin urmare micile trăznăi sexuale  pe care ţi le propun în pat nu mă transformă în obsedat sexual şi nu, nici lipsit de respect faţă de tine nu sunt;  doresc doar ca tu să fii cea care îmi împărtăşeşte fanteziile. E posibil să constaţi – în aceste cazuri – că virilitatea mea nu a avut deloc de suferit. Este aceeaşi ca atunci când ne-am cunoscut.

3. Periodic fac o inspecţie a tavanelor, încercând să descopăr acea pată – imaginară – pe care tu o cauţi îndârjită atunci când eu îmi dau silinţa  să ajung la punctul G. Poate dacă ‘activitatea’ noastră ţi-ar ocupa complet gândurile şi mi-ai da o mână de ajutor, ai putea avea parte de preludii prelungite ce cu siguranţă ar duce la o satisfacţie deplină si un final fericit.

4. Descătuşează-te de inhibiţii! Crede-mă că nu aş fi observat/simţit niciodată cele 5 kg pe care le-ai acumulat in timp, dacă tu nu mi-ai fi atras atenţia – în fiecare dimineaţă – atunci când te examinezi în oglindă. Te iubesc, prin urmare pentru mine ai fost, eşti şi vei fi  femeia perfectă!

5. Dacă mă pricep într-un anumit domeniu şi mi-ai cerut ajutorul, lasă-mă te rog, să rezolv problema(nu-mi da sfaturi) până la final şi mulţumeşte-mi; nu intra în competiţie cu mine şi nu brava. Chiar dacă tu ştii 10 modalităţi de a face acel ceva mai repede(şi poate mai bine decât mine) exclamaţiile tale din cand in cand:  ”wow, nu m-aş fi gândit la asta” precum şi întrebările de instruire puse, îmi vor satisface orgoliul şi-mi vor da naiva certitudine că sunt un învingator (lucru de care eu am fost sigur încă de la început). Eu am nevoie de încrederea şi admiraţia ta. Aşa că , te rog, nu-mi da în cap!

6. Poate aş putea petrece mai mult timp în baie dacă aş reuşi să-mi găsesc – fără nervi – aparatul de ras, prin invazia de rujuri, parfumuri, creme, creioane şi alte triunghiuri secrete şi dacă dorinţa  de a-mi fi alocat şi mie un raft ÎNTREG nu ţi s-ar mai părea atât de extravagantă.

2 responses »

Lasă un răspuns

