Proscrisă

Standard

– Sarut mana, draga mea.
– Te pup. Ce s-a intamplat?
– Nu s-a intamplat nimic rau. Te-am sunat sa te intreb daca nu vrei sa facem revelionul impreuna.
– Pai… te stiam intr-o relatie…
– Tu nu stii ca totu-i trecator? S-a dus;  sunt singur. Ai ceva programat?
– Nu… stau acasa. Copiii sunt deja plecati, eu insa n-am chef sa ma duc undeva.
– Atunci ne-am inteles. Ne vedem diseara sa-ti ofer amanunte.
– Heei! N-am spus ”da”!
– In regula. Te las sa te gandesti.
– Nu… nu mai e necesar. M-am hotarat. O.k. Merg; treci diseara sa ma iei. Mergem sa mancam ceva.
”… plecam pe 31 si ne intoarcem pe 2. Merge si fratele meu cu sotia lui, iar acolo ne mai intalnim cu cativa amici de-ai mei. O sa-ti placa. Au program, au si orchestra… o sa fie frumos.
A fost… relativ frumos. Frumosi au fost si cerceii primiti la miezul noptii ambalati delicat intr-o declaratie simpla: ”mi-esti draga”.
Si ar fi ramas frumos daca ar fi plecat. Atunci. La 4.30 dimineata, cand in loc sa urce scarile hotelului, s-ar fi suit in masina.
O dureau picioarele. Si-a azvarlit pantofii in drum spre fereastra. Era cald; prea cald. A sorbit cu nesat aerul proaspat, care parca mai pastra totusi iz de artificii.
” Ce luna splendida”. Oare ce-ar trebui sa fac?
A simtit cum fermoarul rochiei incepe sa se deschida. ”Facem dus?”
” Da, de ce nu?”
A inceput acolo…
Un preludiu tandru, in care buretele accentua senzatia lasata de sarutari, in care suvoiul cald de apa prelungea efectul mangaierilor.
El ii simtise incordarea. O dureau sanii. O durea si gandul la EL. La acel EL pe care il iubea. Cu care si-ar fi dorit sa fie…
”Taci! EL nu va fi langa tine niciodata. Bucura-te de ceea ce ai acum”.
A urmat un sex salbatic.  Ha!  Nu si-ar fi imaginat ca poate face sex fara dragoste. Da, era acel act ce uneste doar trupurile. Ii cautase spiritul, ii cautase ecoul sufletului ei, dar nu simtise decat dorinta masculului. Primara. Arzatoare. Oarba.
Abandonase cautarea. Se predase felului lui de a o ‘iubi’ cu razvratirea femeii nefericite. A femeii neimplinite, care se daruia acum cu ura. A femeii frustrate de neputinta de a face dragoste. Ea…  l-a iubit pe EL. ”Paradox”. Nu reusea sa-si inchida mintea.
Fiecare centimetru de piele era atins, dezmierdat, infiorand carnea flamanda, chemand la abandon. Un amestec de trupuri si raze de luna, in care nu mai exista ratiune sau sentiment. Doar soapte si culori. Negru… violet… negru…
Instinctele isi gâlgâiau in sunete abstracte satisfactia, arzand pleoapele inchise.
”Esti minunata… atat de pasionala!” – a auzit ca prin ceata, in vreme ce trupul ei o trada, scuturandu-se in spasme brutale. Doua brate o strangeau sufocant, amestecand boabe de sudoare, miros de clor, ganduri incolacite de regret, fum de tigara…
Ii venea sa vomite… nu, sa n-o intrebe!
”A fost bine?”
Fuck youu!!!

”Tu nu vii in pat?”
”Mai stau putin. As vrea sa plecam azi.”
A mai stat… incolacita in fotoliu, cu genunchii la gura, fumand cu gesturi mecanice, privind la un televizor ce ‘vorbea’ o limba pe care nu o intelegea.
………………………………….
La dracu’, chiar nu pricepi ca nu vreau sa-ti raspund??!!
… apasa cu furie butonul rosu al telefonului.

2 responses »

  1. Am citit, am recitit, am verificat cu atenţie pagina pe care am intrat…eram convins că am nimerit din greşeală pe pagina Sandrei Brown.
    So…Ea, Sandra, e un copil nevinovat pe lângă tine.
    🙂
    :X

  2. 🙂
    @Nicholas, as fi considerat afirmatia ta un compliment, dar mi-amintesc ca mi-ai spus candva ca nu-ti place Sandra Brown. So…🙂
    P.S. Nu am primit nicio felicitare. Am verificat si in ”spam”.😦

Lasă un răspuns

