”The Scorpions want to rock the world once again!”

Standard

… a spus Mattias Jabs, adăugând totodată şi că ”we are very excited to be touring the globe for the next two years.”

Ce să spun? Că regret că se retrag? Nu mai este necesar. Oricine a crescut cu această trupă nu poate simţi altfel. Îi iubesc pe ‘scorpioni’, iar de Klaus Meine – care a declarat că ” nu întinerim, ci dimpotrivă ” – voi fi veşnic îndragostită. Pentru mine ei sunt şi vor rămâne mereu tineri, ei vor fi mereu aducerea aminte plină de nostalgie a adolescenţei mele,  alături de o altă trupă la fel de dragă mie, Pink Floyd.

Amănunte despre acest tur care va cuprinde peste 80 de ţări aflaţi aici

Printre preferatele mele, deopotrivă cu ” You and I ” este frumoasa baladă:

”Still loving you”

… aici cu Berlin Philharmonic Orchestra

3 responses »

  1. Am remarcat ca, fara sa fi vazut postul tau, am facut si eu un post despre retragerea lor unde am folosit, culmea, aceeasi sintagma folosita de tine, repet, fara sa fi vazut postul tau, adica am scris la fel: „Sa spun ca regret?”🙂
    Exista vibratii comune care nu se schimba, indiferent de circumstante.

  2. Tz!Tz!Tz! Ce ţi-e dom’le şi cu vibraţiile astea ! Dacă sunt cu capu’ în nori şi mă pocneşte o vibraţie de-asta am pus-o….mă poate acuza Comisia de Etică de plagiat.🙂

Lasă un răspuns

