George Katsaros… pentru tine, Dana dragă.

Standard

6 responses »

  1. Ai spus ”Dana”,Angi?Prezent!Lighioana de e-mail m-a anunţat cam târziu de postarea asta şi abia acum o ascult….dar mi-s aici..urechi…două la număr,atente şi darnice: îţi lasă 1001 de pupături pentru gândul tău atât de melodios…

    Cu tot dragul,întotdeauna…
    >:D<

  2. ascult si eu, macar putin;)…si impart pupaturile, la amandoua, cu acelasi drag:X:*

  3. Sunt bucuroasa sa va am aici pe amandoua. Voi imi stiti de-acum sufletul… si mai stiti la fel de bine ca veti ocupa mereu un loc in el.
    Mai lipsesc persoane dragi mie, pe care as vrea sa le vad in acest loc, dar… e alegerea fiecaruia.
    Va pup si va imbratisez si eu la randu-mi cu mult drag!
    >:d< :*

  4. Pingback: Dorință « Mihaela13o's Blog

Lasă un răspuns

